الجمعة، 7 فبراير 2020

احلى واجمل صور مضحكه فى 2020 - صور كوميدية - اضحك من قلبك

السلام عليكم اهلا وسهلا بكم في موضوع جديد على موقع مجله التربيه يسعدنا اليوم ان نقدم لكم مجموعه صور مضحكه معظمنا نحب الصور المضحكه لانها تجعلنا سعداء وتجبلنا ننسى هموم الدنيا لذلك سوف نقدم لكم اليوم صور كوميدية لن تستطيع التوقف عن الضحك وانت تشاهد هذه الصور ويوجد ايضا مجموعه نكت مضحكة جدا ، ومسليه صور ضحك اتمنى تعجبكم اهدافنا في هذا الموضوع ان نجعل الجميع سعداء


صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

مرة واحد محشش فك راديو عشان يصلحه لقي بداخله نمله ميته قال لا حول ولا قوه الا بالله المذيعه ماتت.


قال لمدير الفندق تعالي الى الغرفه حالا حصل مشكله معى  انا وزوجتي وعايزه ترمي نفسها من الشباك قال مدير الفندق انا اسف يا سيدي ما اقدر ان اتدخل لانه هذه المشكله شخصيه قال الزوج لا هذه مشكلتكم لان الشباك ما راضي يفتح.


ابني ذكي بس عقله ما في الدراسه ، الجمله اللي بتستخدمها جميع الامهات ، لتهريب ابنهم من قائمه الحمير.


مره واحد قال لابنه الفاشل اذا سقطت لا تعرفني ولا اعرفك فهمت المهم لما رجع الولد بعد ما شاف النتيجه بتاعته فال ابوه ايه الاخبار طمني قال عفوا مين معي.



صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه


صور مضحكه

صور مضحكه

لكسر الروتين البس الساعه في رجليك لو حد سالك ليه قاله عشان امشي مع الوقت.


مره طالبه بتاعه مشاكل احذروها للمديره قالت المديره ايه مشكلتك قالت رميت ورده من الشباك قالت المديره بس كده ، خلاص روحي على فصلك المهم بعد شويه جت واحدة متكسره قالت لها المديره وانت ايه مشكلتك قالت انا ورد.


بيقول لك الصين احترمت قلم يهتز عند اختيارك الاجابه الخاطئه في الامتحان والله العظيم لو هذا القلم كان معي كنت انا والقلم رقصنا شرقي طول الامتحان.


مره واحد اسمه مايكل كبر صار ياكل الحمد لله.


مره واحده كتبت انا مش هتجوز الا من ابن بلدي قال يعني على اساس جيلها عروض من اوروبا وامريكا.



صور مضحكه

صور مضحكه
صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

يقولوا فى اليابان طالب هروب من حصه قومت المعلمه بتقديم استقالتها لانها اعتبرت انه هروب الطالب دليل على فشلها عندنا نص الفصل بيهرب والاستاذ قاعد يسجل الغياب و الوضع عادي جدا و لا احساس ولا ضمير.


حكمه اليوم

لا تعطي سرك الا لستك لانها سمعها خفيف وبتنسى بسرعه
.
عزيزتي سمية الخشاب ، ديانا الحداد ، عزيزتي ايناس النجار ، ايه رايك اجيب لكم ماجد المهندس ونبنى عماره .

مره واحد محشش صدم 100 شخص بالسياره سالوا الظابط كيف صدمت كل هذه الاشخاص قال  انا كنت ماشي بسرعة وكان على اليمين فيه فرح وعلى الشمال كان فيه شخص قال الضابط اكيد صدمت الشخص قال المحشش هو ده اللي حصل بالضبط بس الحيوان جرى على الفرح.


مرة ابو دخل على اولاده الغرفه فوجدهم نائمين على الكتب من تعب المذكرة ضرب كل واحد منهم كف وقال لهم اخر ظهور على الواتس من دقيقه يا كلاب.


مره واحده دخل كهف عشان يسمع صدى صوتك قال هون دونق كي جوتنق ساوتشين قال له الصدى الله يخبر ببيتك عيدها مره ثانية والله صعبه.


بيسال واحد عملت ايه في فحص السواقه قال والله ما ادري ما اعرف اذا نجحت ولا لا لاني عملت حادث والضبط اللى امتحني دخلوه العنايه المركزه وانا لسه استنى يطلع من العنايه المركزه عشان اسالوا اذا نجحت ولا لا.


مره استاذ بيسال الطلاب اكتبوا موضوع تخيلوا فيه انكم مديرين للشركات كلهم بداوا بالكتابه الا واحد قال له الاستاذ انت ليه ما بتكتب قال انا انتظر السكرتيره تجيب لي الاوراق.


مره واحد قال لزوجته سنانك مثل النجوم قالت له لهذة الدرجه يلمعو حبيبي قال لا حبيبتي بس كل واحده بجهة الجبهه طارت.


واحد بيقول لزوجته تذكري من 20سنه كنا مبسوطين كثير قالت له بس من 20 سنه ما كنا نعرف بعض اصلا قال عشان هذا كنا مبسوطين كثير.


صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه

صور مضحكه


0 التعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة