الأربعاء، 1 يناير 2020

اجمل صور مضحكه 2020 فى العالم - نكت 2020 - هتموت من الضحك

السلام عليكم اهلا وسهلا بكم في موضوع جديد على موقع مجلة الترفيه موعدنا اليوم مع مجموعة صور مضحكة جديده تموت من الضحك وايضا نكت مضحكة جدا حيث يحتوي هذا الموضوع على . صور مضحكة ، صور مضحكة 2020 ، واتمنى ان ينال هذا الموضوع اعجابكم


صور مضحكة 2020






واحد محشش لقى مراته فى السرير مع واحد صرخ وهاج الحقوني يا ناس مراتى بتخونى قال له الشاب حنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى قال المحشش لأ ذيع خللى الناس تتفرج وتنبسط
.
مره كان فيه مجموعة من الكلاب قاعدين بيتكلموا مع بعض في احد المواضيع الأول قال هوهو ، والتانى قال هوو هو ، التالت قال هوووهوو ، المهم الرابع قال وووووووو قولوا له لوسمحت ما تخرجش عن الموضوع
.
مره واحد راح يسرق البنك قام شلح كل ملابسه ليه عشان ما يمسكونه متلبس

فيه واحد كسول طقت عليه زوجته الباب وعشان ما يفتح لها الباب قام مطلقها
.
إثنين يمشون لوحدهم في صحراء قال الأول للثاني لو سمحت عايز اقول لك كلمه على إنفراد






.
مرة واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة كلها
.
مرة واحد بيقول لصاحبه انا شفت مراتك ماشية مع الكهربا قال الزوج والله يا عمي هذا لا كهربائي ولا بيفهم بالكهربا
.
في واحد ومراته سمعت صوت بالليل وهم نايمين قالت لزوجها قام شوف ممكن يكون حرامي قالها روحي انتي ممكن تكون حراميه
.
مرة واحد حلاق وهو وابنة بيتفرجوا على متش كورة المهم قال المعلق وشطها الكورة بمشط رجلة وجت فى المقص فقال ابن الحلاق حق يا بابا دول بيلعبوا بالعدة
.
مرة واحد اشترى شبح خاف منه


صور مضحكة









.
مرة واحد أحضر لمراته وردة ذابلة إلى وايهديها لها فامتعضت زوجته وقالت له انت بتهديني وردة ميتة قال لها الزوج لا ليست ميتة بل هى من شدة جمالك انحنت. 

ذهب احد الشخص لكي يتقدم لفتاة وكانت طويلة جدا فى القامة المهم ابو الفتاه طلب منه مهر 300 ألف جنيه فرد عليه الشخص ليه انت حسبته المتر بكم
.
مرة سيدة بتسألت خادمتها هل نظفتِ الثلاجة فقالت الخادمة نعم نظفتها بالكامل حيث أن كل ما كان بداخلها لذيذ
.
مرة اثنين مسيحيين واحد اسمه جورج والثاني اسمه ميشيل كان مشيين في الصحراء وكانوا يموتون من الجوع والعطش المهم شافوا مسجد امامهم قال ميشيل لجورج انا هاروح المسجد واقول لهم اسمي محمد عشان يعطوني اكل وماء وقال جورج انا هاقول لهم اسمي جورج واللي يحصل يحصل المهم لما اروح المسجد سالوا الشيخ اساميكم ايه قال انا ميشيل وانا اسمي محمد فقال الشيخ اعطو جورج اي حاجه يكلها وانت يا محمد زي ما انت عارف احنا في شهر رمضان





.
مره واحد هو ماشي في الشارع جت له منجمه وقاله اعطيني 20 جنيه اقول لك هيحصل معك ايه قال لها لو كنت من منجمه صحيح كنت عرفتي انه ما معي ولا جنيه
.
مره واحد بخيل كتب على منزله لا ترن الجرس انا بفتح الباب كل 5 دقائق
.
بيسال واحد بخيل انت اشتريت ملابس العيد قال انا ما اشتريت لنفسي ملابس هشتري للعيد
 .
مره واحد بعدين بيسال صاحبه انت بتؤمن بفكر تتعاون قال نعم طبعا قال البخيل اذا سوف اساعدك اليوم في تناول العشاء.





0 التعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة